2011. február 23., szerda

„Elhagyom a várost”

Most már tényleg elfogyott az időm. Ez az utolsó estém Újzélandon. Az Ausztrál vízumot természetesen nem kaptam meg, azt válaszolták nem vagyok megfelelő személy a látogatásra, nem vagyok alkalmas a vízumra. Stratégát kelet változtassak ismét. Két és fél hónapot töltöttem pontosan ebben az országban. Nagyjából bejártam az összes turista látványosságot.  Szinte többet tudok erről az országról, mint a saját országomról. (Volt, amikor úgy éreztem magam, mint valahol a román alföldön. Egyes maoriak pont olyan trehányon járnak, mint lent a mély Romániába az emberek, na meg barnák is. Mezítláb, mocskosan, nem törődöm módra. A román csaj, ki Bukarestből volt, ő is azt mondta, hogy néha otthon érzi magát, semmi különbség nincs.) Az biztos, hogy többet láttam Újzélandból, mint Romániából.  Lassan ideje lenne azt is megismerni, de most egyelőre a következő kiszálló Indonézia, Denpasar Bali. 


Addig is StandBy.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kívánok jó szerencsét és kitartást a további utazáshoz.

Puszi,

N.

Unknown írta...

szi drága barátom.sajnálom hogy nem tudtál bejutni ausztráliába,de ne bánkódj,az utad meg hosszú és sok látnivaló vár rád.jó szerencsét további utadon.
Csongor :)

Unknown írta...

az edda is igy kezdi a nepszeru notat, de azt hiszem soha nem mentek el. :D

Mar kivancsi vagyok milyen Indokina :D

sok szorakozast puszillak ocsed

Joco' írta...

Úgy látszik nekem is ez volt akkor a probléma, ezért nem tudtam elhagyni a varost...:)

Joco' írta...

Na de se baj, még úgy nem volt hogy valahogy ne legyen, valami csak lesz