2010. december 9., csütörtök

Bárkivel hoz ossze a sors, csak tanulsz tőle...

Itt dolgoztam együtt egy Üzbekiszáni származású Orosszal, aki 17 év van Németországba, akitől sokat tanultam az élet „nagy” dolgairó. A túlélés és a muszlimok elleni viszály elkerülése érdekében, könyvekből Kick-Box-ot tanult. Ma 53 éves, reggel fél 6-ra úgy nem megy el dolgozni, hogy nem tornásszon. Ez abból áll, hogy nyújtások, felülések, fekvőtámasz és a spárga. Az utóbbit nem jött hogy higgyem, de miután előttem megcsinálta nem vitatkoztam tovább.

Időközbe kezdtem készülgetni, dolgokat beszerezni amire majd szükségem lehet, repülőjegyeket kerestem minél olcsóbban. Ezzel nem is volt probléma csak az hogy hitelkártya nélkül se repülőjegyet se szállást nem lehet foglalni interneten keresztül. Az otthoni bankokba azt mondtak nekem még a nyár elején hogy egy sima bankkártyával bárhol bármit lehet fizetni/foglalni. Hát nem. Hitelkártya hiányában egyességet kellet kötnöm a nővéremmel. Aztán ha meg Ázsiába is akarok menni akkor ehhez szükséges a védőoltás. Elmentem oltásra, rögtön kaptam 5 injekciót (hepatitisz A,B kétszer, tifusz, tetánusz és mindenféle influenza ellen).   

Nincsenek megjegyzések: