2010. december 9., csütörtök

Eldöntesz valamit, fentről ismét változtat valaki rajta

Az eredeti repülőjegyem december 3.án estére szólt Hamburgból Londonba. Londonból pedig 4.én este indutlam volna tovább Singapore ba és onnan 14 óra várakozás után Auckland ba. Így került az egész út 710 € ba, csak egy irányba. Az volt a tervem hogy már ugyis rég meg akarom nézni Londont, most lesz egy nap amikor tehetek egy rövid kört. Singaporeba meg éjszakára esik a 14 óra várakozás, így nincs hogy sokat lassak a varosból.

December elsején, szerdán már elkezdett annyira havazni, hogy Londonba nem szálltak le a repülők, csak a nagyon hosszú távon közlekedők. Pénteken elméletileg már járhattak a gépek, csak Spanyolországba sztrájkolt a raptér, és az én Hamburg londoni gépem ottmaradt. Több telefonállás után átrendeződött a felállás. London Hamburg 5.én este, London Auckland 6.án reggel, persze egy másik reptérről és ezúttal Singapore ba másfél óra várakozás. A londoni városnézésem így máskorra maradt. Londonba mikor a Getwick reptérről beérkeztem a központba (London Victoria) akkorra már leállt a tömegközlekedés, igy megvártam míg reggel újból elindul.

A Heathrow reptérről indult a Singapore Airlines hatalmas, A380as gépe. Singaporeig a vilag legnagyobb személyszállítójával utaztam, 2 szintes, több mint 500 személy fér el. Éppen pán héttel ezelőtt ennek a típusú gépnek robbant fel az egyik motorja, Ausztráliából indult és Malayziába kényszerleszállt. Hírekbe mondták hogy az összes típusnak hibás a motorja. 13 óra 45 perc rapülés után landoltunk Singaporeba.

Le az összes kalappal az Airlines szolgáltatása előtt. Több társasággal utaztam már, de egyik sem volt ehhez fogható. Ezeken a távolsági gépeken már eleve olyan filmet nézel – a legújabbakat is - , olyan zenét hallgatsz vagy rádiót amit te akarsz. Ennél már csak az volt Singaporei reptér volt nagyobb meglepetés. Úgy néz ki mintha „holnapután” lett volna kész.

Nincsenek megjegyzések: