2010. december 9., csütörtök

Próba szerencse,(de legalább megpróbáltam)

Miután visszatértem Hamburgba az volt a szándékom a kedves volt lakótársammal Írországba próbálunk szerencsét. Ez az ö részéről elmaradt, állást talált otthon, így én sem mentem mert neki lett volna ismerőse aki segített volna. Nekem még mindig volt egy tartalékom, hogy ujra megpróbálom a Dániai almaszedést. El is mentem Koppenhágába és onnan Greve város mellé ahol voltam 3 évvel ezelőtt, hogy személyesen hátha többet tudok elérni mint telefonon vagy e-mail-on keresztül de ez az ötlet sem nyert.

Újra Hamburg adott nekem otthont szeptember közepén, de már kifogytam az ötletekből. Halvány fogalmam nem volt hogy mihez kezdek, csak az járt a fejembe, hogy márpedig nekem november végéig az utazáshoz való pénz a rendelkezésemre kell álljon. Arra gondoltam, hogy végső esetbe hazamegyek, hátha a hargitai levegő majd okosabbá tesz. Mielőtt még meg nem vetem a jegyet szolt Magdi nőverem élettársa, hogy ha van kedvem akkor dolgozhatok az ő gyárárba. Attól a pillanattól kezdve új szakmám lett, betongerendák vasazatának az előkészítése. Két és fél hónapot ott laktam Hamburgtól kb. 70 km re nővérem élettársánál egy konditerembe. Ha tetszett ha nem a vasaktol még allmomban se szabadultam.

Nincsenek megjegyzések: